Pendik Escort, Kartal Escort, Tuzla, Maltepe, Kurtköy
escort

Kurtköy Escort

Kurtköy Kısa boylu Travesti Escort Bayan Biricik

  • Yayınlanma Tarihi
    :
    29 Aralık 2017 13:26
  • Yaş
    :
    25
  • Saç Rengi
    :
    Sarı
  • Vücut Yapısı
    :
    Atletik
  • Hizmet Verdiği Bölge
    :
    Kurtköy Escort

Kurtköy Kısa boylu Travesti Escort Bayan Biricik

Travesti seven erkekler için nedenini sorduğunuzda neden söyleyemez ya erkeklerin erkeklerle ilgilendikleri zaman daha başarılı olduğunu söylerler ya da öyle saçma bir neden. Kurtköy Kısa boylu travesti escort olduğum ilk günden beri geçerli bir neden belirten bir erkek göremedim. Gerçekten de seviyordur, sana birisi neden elma sevdiğini sorsa açıklayabilir misin bu durumu? E neden sevmediğini de sorsalar bunu da açıklayamazsın. Yani insanlar travesti escort bayan olarak bizlerle zaman geçirmek istiyorsa bildikleri bir neden vardır diyorum ben sadece ve gerçekten de ilgilenmiyorlarsa o zaman da erkekleri de ikna etme gibi bir çaba içine de girmem. Bazı bayan arkadaşları bunu yapabilmek adına tatlı tatlı cümleler yazarken görüyorum ama gerek yok! Ben kendisini bilmeyen erkeklerle zaten zaman geçirmek istemem ve kimsenin de acaba sevecek miyim diye deneme tahtası da olmak istemem.

25 yaşındayım, bir ameliyat geçirdim ama sadece meme kısımlarından. Aslında hormonlarla da olan bir şey erkeklerde meme kısımları ama gerçekten de ben kocaman memeler vermek istediğimden erkeklere bir de ameliyat mamasına yatmak istedim. Alt kısımdan da emin değilim, kurtköy escort bayan olarak bana geldiklerinde onu kullanmamı isteyen o kadar çok erkek var ki olmaması bence o erkeklere de haksızlık olurdu.

Kurtköy Travesti Escort Bayan

Evim var, bazı arkadaşlar lüks mü diye soruyorlar. Herkesin evi gibi bir ev işte, sarayda oturmuyorum ama bence benim evim gerçekten de güzel hani normal bir insan evi de insanların sorunları var işte jakuzi istiyorlar sanki evlerinde jakuzi var. gerçekten de görmüş geçirmiş, olgunca olan ve kadın halinden de anlayan erkekler istiyorum. Tamamen bakımlı bir kadın görünümünde ve kadın gibi hisseden bir kurtköy escort olarak aslında ben sizler bana aşk verdiğiniz zaman karşılığında tabii ki aşk veririm ama hiçbir şey vermediğiniz zaman da ben diğer kadınlardan farklı olarak sizlere bedenimi de vermem. A benim bedenim değerlidir öyle sadece seks için mabediniz olamaz ben buna müsaade etmem, gerçekten de aşkla bakacak, benle zaman geçirirken çok eğlenecek ve kesinlikle de eğlendirecek erkeklerle ben bedenimi paylaşabilirim bittabi kalbimini de o zaman paylaşırım.

escort

Merhaba elit beyler eğer Pendik Escort Bayanlar ile ilgileniyorsanız tam doğru adrestesiniz. Aradığınız gibi bir Kurtköy Escort bulmaya çok yaklaştığınızı söyleyebilirim. Escort Pendik çalışanlar arasından en güzel çekici ve hoş olanları sitemiz üzerinden bulabilir onlarla iletişime geçebilirsiniz.

Pendik Escort Bayan arayışlarınız kadar sizlere yakın çevrede olan Kartal Escort başta olmak üzere Tuzla Escort ve Maltepe Escort bayan ilanları ilede unutulmaz zamanlar geçirmeniz için imkan sunuyoruz. Kartal Escort çalışanların en güzelleri ile sitemizde tanışacak ve unutulmaz zamanlar geçireceksiniz.

Sizin istediğiniz her türlü zevki size yaşatmak ve sizleri mutlu etmek için hazır olan bu Escort Bayanlar ile ilişkiye girdiğinizde korunmanızı ve kondomsuz ilişkiye girmemenizi özellikle tavsiye ederiz. Anlık zevkler için ger dönüşü olmayan sorunlar yaşamamanız dileği ile.